środa, 5 listopada 2014

Good Morning Wednesday!


Dzisiaj notka z rana ponieważ, aż do 20 jestem na uczelni. Myślę, że potem nie będę miała siły by znów pochwalić się, że nadal wytrzymuję i jest mi z tym całkiem dobrze!  Postanowiłam wstać wcześniej, aby poszykować swoje potrawy. Chyba rozumiecie o czym mówię!? Świat plastikowych pojemniczków dopadł nawet mnie haha xD No wiec dzisiaj moje menu mogę nazwać ekskluzywnym.

Śnaidanie: Razowe pieczywo, jajko gotowane, pomidorek, ogórek, sałata. Do tego sok z wyciskanych pomarańczy! A co na bogato ;)
Śniadanie II:  Sałatka owocowa. Jabłko, banan, mango z płatkami owsianymi
Obiad: Sałatka z kurczakiem w ziołach. Pychotka!
Podwieczorek: Banan ( brak większej inwencji twórczej :P )
Kolacja: Sałatka z tuńczykiem. Sok marchewkowy


Dzień zapowiada się cudownie! Pogoda świetna! Szkoda tylko, że zamiast cieszyć się słoneczkiem spędzę cały dzień na zajęciach. No ale cóż ... moje motto: keep going ^^

XOXO
Zmotywowana_Kasia

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, żeby trochę urozmaicić swoje dania :D

      Usuń
    2. Że też Ci się chce ;P Ja już dawno zwątpiłam w to, że będzie mi się chciało urozmaicać cokolwiek do jedzenia :P

      Usuń
    3. No właśnie na razie jeszcze mi się chce! Boję się tylko co potem. Dlatego też szukam jakieś fajnej diety, ale nie diety w sensie 1000 kalorii, a raczej zbilansowane rozwiązanie jako po prostu zdrowy styl żywienia. Wszystkie wiemy, że diety 1000 kalorii, albo schudnij w 7 dni to jedna wielka ściema! Pozdrawiam dziewczyny :D

      Usuń
  2. Ja też często używam plastikowych pojemników ☺bardzo praktyczne, a Twoje jedzonko pyszne ☺obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczne, ale widok ludzi na mnie na uczelni - bezcenne :)

      Usuń