poniedziałek, 3 listopada 2014

Zadowolona na maksa!


10 dzień diety i już widzę efekty. 2 kg mniej! Zdaję sobie sprawę, że początkowo waga  spada szybciej, ale nie zamierzam psuć sobie tej satysfakcji. Dzisiaj wstałam wcześniej i zdecydowałam się na poranne bieganko. Btw pogoda jest na prawdę świetna. Kocham taką odsłonę jesieni! Oby jak najdłużej.  Oczywiście po powrocie seria brzuszków no i pyszna owsianeczka z bananem i płatkami migdałów. Niebo w gębie! Po powrocie z uczelni sałatka z grillowanym kurczakiem ( Czasami zapominam z jakim skarbem mieszkam! ) Najedzona i usatysfakcjonowana mogę wreszcie usiąść do kompa i zrelacjonować swoje postępy! ^^ 66 kg widok drugiej szóstki sprawia, że człowiekowi zaraz chce się więcej! Myślę, że mogę spokojnie powiedzieć, że technikę żywienia opanowałam na 6-stę. Dzień wcześniej zwykle nakreślam co będę jadła, gdyż w ten sposób łatwiej mi organizować swój dzień. Tym bardziej, że spędzam czas na uczelni, gdzie nie mam czasu na gotowanie, czy przygotowywanie specjałów na szybko! No ale.. jak to ja sięgam daleko w przyszłość i zastanawiam się, czy odchudzanie samemu to dobry pomysł. Wiecie, teraz jest spoko, nawet bardzo, ale jak ze wszystkim i zawsze przychodzi pewien kryzys, nie mówiąc już o późniejszym stabilizowaniu wagi. Chociaż idzie mi dobrze, chciałabym skorzystać z jakiegoś planu treningowego i zbilansowanej diety dla długotrwałych efektów. Długo nad tym myślałam i czuje, że dodatkowe wsparcie jest mi jak najbardziej potrzebne. Myślę, że to taki rodzaj synergii: Moja motywacja+ dodatkowe wsparcie = efekt gwarantowany!
Także co polecacie? Rozmawiałam ostatnio z ciocią ( tak ciocią! i poleciła mi Vitalię. Mówiła, że korzystała z wilu opcji, ale ta ostatnia jak dla niej jest najtrafniejsza. Czy jest ktoś kto z tego korzystał? Przyznam, że rozwiązania drogą internetową budzą moje obawy, ale to już nie pierwsza osoba, która mi o tym wspomina! )

Muszę jeszcze pochwalić się kolacją, gdyż dzisiaj czeka na mnie sałatka z serem feta i rucolą! <3 Zdrowo, zdrowo i jeszcze raz zdrowo ! :D

XOXO

ZmotywowanaKasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz